4 sposoby na zwiększenie mocno sprzedaży w Black Friday.

Czym jest ów znany nam Black Friday? Jest to międzynarodowe święto sprzedaży, wielki festiwal promocji i jeden z najważniejszych dni w handlowym kalendarzu. Jak w ten dzień można zwiększyć bardzo swoją sprzedaż?

Na Black Fiday nie tylko szykują się sprzedawcy z wyjątkowymi to ofertami. Między innymi na ten dzień szykują się klienci gotowi kupić swoje już wcześniej wypatrzone oferty produktów. Z roku na rok coraz to więcej sklepów zaczyna świętować ów święto Black Fiday. Jednak jak się przygotować i co zrobić, żeby jak najwięcej sprzedać?

Jak zwiększyć sprzedaż w ten dzień?

1. Zacznij przygotowania o wiele wcześniej

Konkurencja na takowy dzień jest bardzo zażarta między sobą. Reklamy widnieją już tydzień szybciej, a to tylko początek newsletter i inne kampanie są uruchomione szybciej, by ściągnąć do swojego sklepu jak największą ilość odbiorców i klientów, którzy są nastawieni na kupno danych produktów. Nie wystarczy w ten dzień przygotować baner reklamowy na szybko i 10% na cały asortyment. Niestety tak to nie działa. Bardzo często wiele sprzedawców na ten dzień szykuje się cały rok. Banery hasła reklamowe slogany treści i wiele więcej jest przygotowanych cały rok i dodatkowo obniżają towary czasem nawet do 90 proc. taniej. Dlatego też musisz obrać swój plan działania.

2. Atmosfera wyczekiwania na ten dzień.

Nic nie podniesie, większego zaangażowania jak tydzień wcześniej na swojej stronie dodasz, licznik, który będzie, pokazywał, ile dni zostało, do Black Friday. Wiele osób zaczyna w ten sposób podnosić większe zaangażowanie i zdobywać już pierwsze osoby, które kupią dane produkty.

3. Zacznij od Research swojej konkurencji.

Warto też, zanim zaczniesz przygotowywać się na ów dzień przygotować się też na Research swojej konkurencji. Musisz wiedzieć co dzieje się na rynku, w którym Twoja firma się znajduje, żeby też wiedzieć jakie decyzje zacząć podejmować w stronę swojego biznesu. Pierwszy plan na przygotowanie się do Black Friday to sprawdzenie swojej konkurencji.

4. Wyróżnij się.

Kiedy jakiś motyw staje, się bardzo popularny to z czasem przestaniemy, go zauważać. Jest tak już ze wszystkim. Niestety działa tak nasza akceptacja. Dlatego, też warto wyróżnić swój sklep i odświeżyć go już tydzień przed Black Friday, żeby znów stać się czołowym graczem w swojej niszy. Warto tutaj zmienić banery wyświetlające się a może postawić na nowy motyw strony, czy też na większe udogodnienia, które będą szybko zauważalne.

Podsumowanie.

Wiesz już jak zacząć przygotowywać starannie się na Black Friday. Nie ma jednak receptury na to, by przegonić całą konkurencję. Nie tylko wchodzi w grę przygotowanie swojego sklepu na takowy dzień, ale też o marketing i pozycjonowanie strony, która pomoże, właśnie Tobie zyskać dużo większy zysk niż myślisz.